مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 22:152023-01-05سياسي

جان فدا| وصیت نامه سردار، نوری در ظلمت فتنه هاست


نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه وصیت نامه شهید سلیمانی حاوی نکات مهم، برجسته و آموزنده ایست که می تواند برای همه اقشار مردم راهگشا باشد، - حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: وصیت نامه شهید سلیمانی حاوی نکات مهم، برجسته و آموزنده ایست که می تواند برای همه اقشار مردم راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه در وصیت نامه حاج قاسم، پرداختن به حوادث آینده و فتنه ها یکی از نکاتی است که به چشم می خورد، بیان کرد: فتنه ها از یک طرف ظرفیت محسوب می شود اما از طرف دیگر هزینه زاست.

حسینی صدر ضمن اشاره به سخنان حاج قاسم مبنی بر اینکه دشمنان ما نه رحمی دارند و نه توقفی، اظهار داشت: دشمن برای ضربه زدن، تضعیف و براندازی نظام از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، لذا وظیفه ما در برابر این حوادث بسیار تعیین کننده و مهم است.

محبوب ترین سردار.

وی ضمن اشاره به نظرسنجی مردمی در خصوص شهید سلیمانی، افزود: مطابق این نظرسنجی، 95 درصد از مردم طرفدار و علاقه مند به حاج قاسم هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه شهید سلیمانی مکتبی دارد که سرشار از درس است، مطرح کرد: یکی از این درس ها که باید مورد توجه قرار بگیرد، برخورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| وصیت نامه سردار، نوری در ظلمت فتنه هاست

جان فدا| وصیت نامه سردار، نوری در ظلمت فتنه هاست